V každém podnikánà je jednou z nejdůležitÄ›jÅ¡Ãch vÄ›cà pÅ™ilákánà nových zákaznÃků. Bez nich totiž žádná firma nemá Å¡anci prosperovat. K tomu, abychom je zÃskali, použÃváme množstvà nejrůznÄ›jÅ¡Ãch marketingových strategiÃ.
Asi nejznámÄ›jÅ¡Ã jsou reklamy, avÅ¡ak ty nejsou zdaleka jediné. Je zde pak jeÅ¡tÄ› rozdávánà reklamnÃch pÅ™edmÄ›tů. Ty se dávajà obvykle zdarma pÅ™i nejrůznÄ›jÅ¡Ãch akcÃch, jako je napÅ™Ãklad kulaté výroÄà vstupu dané firmy na mÃstnà trh, nebo otevÅ™enà nové prodejny.
Tyto pÅ™edmÄ›ty jsou obvykle drobnosti. JednÃm z pravidel tohoto typu propagace totiž je snÞit výrobnà náklady na minimum. Důležité totiž je, aby se firmÄ› daná akce vyplatila, to znamená, aby zvýšenà zisku, které jà novà zákaznÃci pÅ™inesou, bylo vyÅ¡Å¡Ã než cena, kterou za výrobu onÄ›ch pÅ™edmÄ›tů zaplatila.
JednÃm z nejÄastÄ›ji dávaných propagaÄnÃch dárků jsou pak reklamnà tužky Promodirect nebo propisky. Mát o hned nÄ›kolik důvodů. V prvnà řadÄ› je zde fakt, že jejich výroba je pomÄ›rnÄ› levná. Obvykle se totiž jedná o obyÄejný, nepÅ™ÃliÅ¡ kvalitnà druh, který se od toho, který můžete koupit v obchodÄ›, liÅ¡Ã pouze tÃm, že na sobÄ› má logo dané firmy.
Dále je tu skuteÄnost, že tyto pÅ™edmÄ›ty budeme nejspÃÅ¡e použÃvat v běžném životÄ›. Ne každý chce nosit napÅ™Ãklad Äepici s logem nÄ›jaké firmy, ale u tužky Äi propisky to zas až tolik nevadÃ. To samozÅ™ejmÄ› pÅ™ispÃvá k propagaci daného podniku.
Důvodem je tedy využitelnost. Je totiž důležité, aby lidé onen pÅ™edmÄ›t skuteÄnÄ› použÃvali. Pokud bude ležet na dnÄ› skÅ™ÃnÄ› Äi Å¡uplÃku, pÅ™ÃliÅ¡ propagace neudÄ›lá. A právÄ› v tomto ohledu jsou tužky nejlepÅ¡Ãm Å™eÅ¡enÃm.
RozhodnÄ› vynikajÃ, co se týÄe kompromisu mezi výrobnÃmi náklady a tÃm, zda jej budou lidé použÃvat. A to je pro firmu to nejdůležitÄ›jÅ¡Ã.
AvÅ¡ak co my, zákaznÃci? MÄ›li bychom je použÃvat, nebo je odmÃtnout? To záležà na nÄ›kolika okolnostech. Tou prvnà je, zda souhlasÃte s danou firmou a zda ji chcete podporovat. Dále je tu otázka, zda onu tužku skuteÄnÄ› využijete. AvÅ¡ak každopádnÄ› je zadarmo, a to je hlavnÃ.