Jakmile jste začali provozovat menší e-shop nepřišlo vám na mysl, že by se vaše podnikání mohlo začít za krátký čas rozrůstat. Domnívali jste se, že si navždy vystačíte s domácí kanceláří a prostorem v garáži, která začala sloužit jako skladovací prostory. Vaše obchodní aktivity však zaznamenaly úspěch, po zboží začala být na trhu stále větší poptávka a vy jste se přestěhovali do nových prostor. Zvětšila se kapacita skladu a přijmuli jste nové zaměstnance. Najednou je z menší rodinné firmy poměrně známá značka a vy si už nemůžete vystačit se stejnými systémy řízení jako dosud. Vaší firmě chybí komplexní informační systém, který by pomohl zaznamenat a analyzovat data ze všech útvarů. Nejvíce citelný nedostatek je v řízení skladového hospodářství. Absence nastavení minimálních stavů a upozornění na chybějící položky vám limituje obchody. Objednávky jsou v prodlení a u zákazníků nebudujete dobré jméno. Pracovníci skladu tráví více času nad papíry než skutečnou prací při roztřízení a odeslání položek. Evidence je nepřehledná a je v ní mnoho chyb i duplicitních záznamů. Rychle to změňte. Pořiďte si skladový program kit.cz. Snadno importuje data ze současné evidence a obsluha jednotlivých modulů je intuitivní. Skladové hospodářství budete mít pod kontrolou.
Uživatelská úprava
Systém umožňuje i několik individuálních úprav a je možné dokoupit i nejrůznější rozšiřující verze. Brzy si vytvoříte prostředí, které bude plně vyhovovat vašim představám. Díky jednoduchému ovládání a přehlednému řazení funkcí si vaši zaměstnanci osvojí obsluhu programu a velmi brzy zjistí, že se jejich práce usnadnila. Dokumentace bude mnohem přehlednější a při propojení s ostatními moduly podnikového informačního systému je možné i provádět nejrůznější analýzy. Výsledky pak mohou posloužit jako podklad například při rozdělování odměn.