Záleží na motorizaci
Před několika lety se v automobilovém průmyslu začali v poměrně vysoké míře vyrábět modely SUV, přičemž těm se začalo dařit. Sami se dnes můžete podívat na zastoupení, co se týče druhů karoserií, kdy zjistíme, že tvoří rozhodně dost významnou část. Na tuto situaci musela zareagovat i automobilka Škoda, která představila model Yeti. Na tehdejší modely to byl dost odlišný vůz, ale rozhodně stál za to. Co se týče vzhledu, tak ten lidé hodnotí individuálně, akorát musíme počítat s tím, že aerodynamika není žádný zázrak.
Rozhodně dávejte pozor, s jakým motorem si ji kupujete, protože motory TSI v tomto vozu jsou známy tím, že mají potíže s rozvody řetězem. Mezi doporučené můžeme zařadit 2.0 TDI, kterou můžeme skombinovat s pohonem všech kol. Problémem může být dvouhmotý setrvačník a sedmistupňová automatická převodovka, kdy mnohem lepší volbou je šestistupňová, jež funguje dobře.
Tahání přívěsů
Yeti pochopitelně není stavěný k tomu, aby někde jezdil v těžkém terénu a podobně, ovšem takový střední terén zvládne, takže člověku, který má chatu v méně dostupné oblasti bude bohatě postačovat, což se ještě více potvrzuje s verzí 4×4. Navíc s výkonnějším motorem 2.0 TDI máme dovoleno tahat bržděný přívěs s dvěma tunami, což už je solidní hmotnost, takže má dobrý potenciál k praktickému využití.
S takovou můžeme klidně jet na rodinnou dovolenou s karavanem. Co dělat, když bychom tažné chtěli, ale náš vůz jim nedisponuje? To není žádný problém, protože tažné zařízení Škoda Yeti koupíte za dobrou cenu a můžete jej využívat naplno. Pro servis, který se zabývá montáží tažných zařízení to rozhodně není žádný problém. Vše nám správně namontují a zapojí, takže nám stačí skočit na úřad pro zapsání do TP a máme celou záležitost vyřízenou. Navíc tažných je dost velký výběr, a to za dobré ceny.