Pokud chcete mít velmi hojně navštěvovaný web, patrně vás to bude stát mnoho hodin práce – ne-li několik stovek hodin. Zkrátka, pokud chcete mít kvalit webové stránky, musíte splňovat kombinaci všech těchto následujících třech věcí – a pokud nebudete mít kombinaci všech tří, nikdy vámi vytouženého výsledku nedosáhnete.
Prvním faktore, který hojně ovlivňuje návštěvnost webových stránek, je SEO. SEO Seolight.cz se též nazývá optimalizace pro vyhledávače. Jedná se o činnost, díky které se zvyšuje organická návštěvnost internetových stránek. Jedná se především o nastavení správných hodnot v nastavení vaší webové stránky a během psaní článků. Zde mluvíme především o rozlišování úrovně nadpisů, zvýrazňování důležitých slov, přidávání klíčových slov a podobně. Do optimalizace pro vyhledávače taktéž řadíme tvorbu zpětných odkazů, nebo například přidávání meta popisů k obrázkům a článkům.
Další klíčovou vlastností u úspěšného webu je i kvalitní obsah. Nemůžete čekat, že vaše stránky budou navštěvované, pokud budete publikovat samé zbytečné a informačně nehodnotné články. Tato éra zbytečných článků již dávno pominula. Ideální je, pokud píšete hodnotné články. Vyplatí se také, když na konci článku napíšete citace a odkazy na články, ze kterých jste čerpali informace.
Poslední klíčovou vlastností úspěšného webu je kvalitní web design. Špatný web design odradí návštěvníky již během prvních pár vteřin. Web musí vypadat důvěryhodný a na oko příjemný. Web design musí být především validní, uživatelsky přívětivý a responzivní. Uživatelsky přívětivý web je pojem, který označuje takovou internetovou stránku, která umožňuje návštěvníkům pohodlně a rychle naleznout informace, pro které si přišly. Responzivní web design pak zaručuje správné zobrazení stránek na tabletech a mobilech.
Zkrátka, všechny tyto vlastnosti jsou pro web velmi důležití a je třeba na ně brát ohled.